luni, 3 mai 2010

Fire master


Probabil iti amintesti cand erai mic/mica si mama te gasea jucandu-te cu chibriturile , apoi iti spunea ca "daca te joci cu focu faci pipi in pat ". La unii mergea dar la mine nu (mai ales a nu am facut pipi in pat , cel putin nu in seara respectiva...). Probabil era psihologie inversa, probabil fascinatia pe care am avut-o dintotdeauna pentru foc, mi se parea ceva magic, uimitor, ireal, ceva ce poti privi dar nu poti atinge, te poti folosi dar nu poti stapani. Un fenomen pe care mintea mea de copil nu il putea intelege si credeam ca o sa devin un fel de X-men cand o sa fiu mare si o sa controlez flacarile dar din pacate nu am gasit o facultate la care sa invat asa ceva. Acum am 20 de ani si inca ma mai fascineaza. Oi' fi eu un ciudat... sau poate nu. Cateva cadre. Noapte buna...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa un comment...