duminică, 31 mai 2009

Una din primele mele fotografii...

In plimbare prin Cheile Turzii, tocmai descoperisem minunile aparatului ce il aveam mai ales Macro si incepusem sa fotografiez orice "maruntisuri". Intr-o patura de muschi, la adapost, un melcisor is facea somnul de frumusete... L-am imortalizat si am plecat fara a-l deranja. Putin mai departe, in defileu, intr-o ceapatura in stanca, un alt melc ceva mai energic se chinuia sa urce incet dar sigur peretele abrupt. :)
"Sapuniera" pe care o am in momentul de fata un Samsung S630 de 6 megapixeli m-a invatat destul de multe, am ramas uimit cand am vazut cate poti face chiar si cu un aparat compact. Urmatorul pas este sa i-mi cumpar un NIKON D40. Cu putin noroc o sa il am in mana la scurt timp dupa BAC... SPER !! :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa un comment...